Košík
0 položiek

  • Prihlásiť
  • Zabudol si heslo?
  • Kontakt
  • FAQ
  • Bazár
  • Požičovňa
  • Technické info. Motory
    • Dvojtakt verzus štvortakt
    • Lodné motory - Suzuki
    • Lodné motory - Selva
    • Test 60 koňových motorov v Nórsku
    • Prečo motor Murena 70
  • Technické info. Člny
    • Nafukovacie člny - SPECIAL EDITION
    • Nafukovacie člny - PROSCAN
    • Nafukovacie člny - PROSCAN KRAKEN
    • Nafukovacie člny - PROSCAN KRAKEN 2
    • Nafukovacie člny - ST Line
    • Nafukovacie člny - Marine HSM
    • Nafukovacie člny - Marine SF
    • Profesionálne člny - HD X PRO

Lode - Člny

  • Člny - SPECIAL EDITION
  • Člny - PROSCAN KRAKEN
  • Člny - PROSCAN KRAKEN 2
  • Člny - ST Line
  • Člny - HD X PRO
  • Člny - Allroundmarin
  • Lode a člny SELVA aj sety
  • Rafty
  • Packrafty
  • Kajaky
  • Nafukovacie Kajaky
  • Kanoe
  • Nafukovacie Kanoe
  • Iné plavidlá

Lodné motory

  • SELVA
  • SUZUKI
  • YAMAHA
  • ZICO

Zvýhodnené sety

  • Člny s motormi
  • Kanoe Kajaky Rafty

Príslušenstvo

  • K člnom
  • K motorom
  • Pumpy na člny
  • Vesty
  • Pádla a veslá
  • Obuv
  • Ostatné

FAQ

Materiáli na výrobu lodí RobFin - Mirasol a Valmex


Každý sa hodí na niečo iné.


Valmex aj mirasol sú PVC / PU SOL vrstvené člnoviny vyrobené podľa najmodernejších poznatkov o materiáloch pre výrobu nafukovacích lodí.
Líšia sa chemickým zložením nánosu. Ich odolnosť je veľmi pozoruhodná.

 

Materiál je odolný voči UV žiareniu, aj trvalo vystavený slnečným lúčov nebledne ani nepraská na povrchu. Odoláva morskej vode aj olejom. Bezo zmien funguje v teplotách od -30 ° C do 70 ° C.

 

PU vrstva zaisťuje odolnosť proti abrázii aj dostatočnú pružnosť. Špičková základná tkanina aj nános zaisťujú pozdĺžnu aj priečnu tuhosť lodí a približujú tak tieto nafukovacie lode veľmi blízko vlastnostiam pevných lodí.

 

Užívateľ má možnosť reguláciou tlaku vzduchu vo vnútri lode vytvoriť loď pevnú pre dlhšie pádlovania alebo ľahšie manévrovanie alebo loď pružnú pre rieky s ostrými kameňmi, alebo pre riečky s malými vlnami.
(pružnejšie, mäkšie steny raftu alebo kanoe lepšie odolávajú nárazom na ostré kamene, tvrdší čln sa oveľa lepšie ovláda)

 

Spoje provádíme svařováním a lepením, podle druhu spoje a s ohledem na jeho maximální trvanlivost.

 

 

Materiáli na výrobu lodí - GUMOTEX

 

Člny vyrábame od základov. Špeciálne pre ne sme vyvinuli vlastný materiál na báze prírodného kaučuku, ktorý zaručí, že člny niečo vydržia. Sú odolné proti oderu, starnutiu i slnečnému žiareniu.

 

 

1 VKLAD fotiek - nitrilon + drop stitch 01

NITRILON ® + DROP-STITCH

 

Zloženie materiálu: vonkajši nános na báze syntetického kaučuku (1), kotviaca vrstva (2), vysoko pevnostná PES tkanina (1 100 dtex) (3), kotviaca vrstva (4), nános na báze prírodného a syntetického kaučuku (5), nános na báze prírodného a syntetického kaučuku (6), kotviaca vrstva (7), vrchná vrstva drop-stitch tkaniny (8), dištančné vlákna drop-stitch tkaniny (9). Minimálna pevnosť v ťahu 3 600/3 100 N (vzorka 20 × 5cm). Minimálna hmotnosť 1 270g / m2

 

 

 

 

 

1 VKLAD fotiek - nitrilon 02

NITRILON ®

 

Zloženie materiálu: vysoko pevnostná PES tkanina (1) s vonkajším nánosom syntetického kaučuku (2) a vnútorným nánosom zmesi na báze prírodného kaučuku (3). Materiál je vysoko odolný proti oderu, starnutiu a UV. Minimálna pevnosť v ťahu 3 000/3 000 N (vzorka 20 × 5cm). Minimálna hmotnosť 920g / m2.

 

 

 

 

 

 

1 VKLAD fotiek - nitrilon obojstranny 03

  

NITRILON ® oboustranný

 

Zloženie materiálu: vysoko pevnostná PES tkanina (1) s obojstranným nánosom syntetického kaučuku (2). Materiál je vysoko odolný proti oderu, starnutiu a UV. Minimálna pevnosť v ťahu 3 000/3 000 N (vzorka 20 × 5cm). Minimálna hmotnosť 1 192g / m2.

 

 

 

 

 

 

1 VKLAD fotiek - nitrilon extra 04

 

NITRILON ®  EXTRA

 

Zloženie materiálu: vysoko pevnostná PES tkanina (1) s vnútorným nánosom syntetického kaučuku (2) a vonkajším nánosom NITRILON® EXTRA (3). Najkvalitnejší materiál pre maximálnu záťaž pri profesionálnom použití a pre použitie v náročných klimatických podmienkach. Minimálna pevnosť v ťahu 3 000/3 000 N (vzorka 20 × 5cm). Minimálna hmotnosť 1 487g / m2.

 

 

 

 

 

 

 

1 VKLAD fotiek - pes pur 05

  

PES - PUR

 

Zloženie materiálu: PES tkanina typu RIPSTOP (1) s vnútorným nánosom polyuretánu (2) a teflónovou úpravou (3) proti namáčaniu vodou. Materiál je odolný proti oderu, starnutiu a UV žiareniu. Minimálna pevnosť v ťahu 1100/900 N (vzorka 20 × 5cm).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prečo zvoliť značku Gumotex

 

V tomto odbore máme jedinečné know-how a technológie.

Naše nafukovacie člny GUMOTEX pozná takmer každý, sú vyrábané v Českej republike už takmer 70 rokov a za tú dobu si vybudovali povesť veľmi kvalitných lodí s dlhou životnosťou a sú vyrábané s ohľadom na životné prostredie.

Člny nie sú vyrábané z PVC. Základným stavebným kameňom je prírodný materiál kaučuk.
Člny sú vyrábané ručne a každá loď je starostlivo kontrolovaná - testovanie kvality je 100%. Systém kvality firmy GUMOTEX, a.s. je v súlade s požiadavkami ČSN EN ISO 9001: 2009!
Sami si vyrábame materiály, z ktorých sú lode vyrábané. Máme teda kontrolu nad celým procesom výroby lodí. Dbáme na vysokú kvalitu a dlhodobú životnosť materiálov !
Zaručujeme vám kvalitu našich lodí a ponúkame záručný aj po záručný servis.
Poradíme Vám aj s výberom lode tak, aby čo najlepšie zodpovedala Vašim požiadavkám.

 

 

Medzinárodná stupnica obťažnosti riek  --  zdroj: Wikipédia

 

 

OPRAVY člny ROBfin

Rafty, kanoe a kajaky sú vyrobené z materiálu, ktorý je nielen veľmi trvanlivý a odolný, ale tiež sa veľmi ľahko a rýchlo dá zalepiť.
Ak máte poškodený čln, je potrebné rýchlo analyzovať rozsah poškodenia:
1. Diery, trhliny a prodřeniny v člne, ktorými uniká vzduch tak rýchlo, že netvoria na vzduchu bubliny do dĺžky 15-20 cm
2. predreninami, kde sa tvoria na vzduchu bublinky (ak je pretrite mydlovou vodou)
Tieto poškodenia zvládnete sami pomocou expresné súpravy RobFin dodávané k člnu.
3. Diery, trhliny väčšie ako 20 cm, trhliny cez dvojitú čiernu vrtsvu na spodnej strane valcov alebo cez švy
4. vypuklina na dne vzniknuté roztrhnutie vnútorných výstuh
5. Poškodený alebo zle fungujúce ventil
Tieto poškodenia je lepšie odoslať do výroby k autorizovanej oprave.

AKO NA TO:
ak si lepíte čln sami, najprv ho usušte a rozprestrite tam, kde neprší, nie je zvýšená vlhkosť vzduchu (nad 80%) a máte rovný podklad
podložte si lepenú oblasť tvrdým rovným podkladom (napr. doska alebo stôl)
poškodené miesto a vnútro kanoe vysušíme
lepenú plochu dokonale odmastíme acetónom (nepoužívame benzín ani vodou riedený alkohol)
pripravíme si záplatu s presahom poškodeného miesta min. 3 cm
nanesieme lepidlo na lepené miesto i na záplatu v tenkej vrstve 0,2 mm (štetcom alebo prstom) a necháme 12 min odvetrať pri 20 ° C (pri nižších teplotách dlhšie)
po 12 min. pritlačíme silne záplatu na celej jej ploche na lepenú oblasť tak, aby nevznikli nerovnosti. Použijeme rovnú podložku a zavalcujeme alebo stierkou pritlačíme záplatu a vytlačíme vzduch medzi záplatou a lepenou časťou. Ak "žehlíte" tak usilovne až sa záplata zahreje, je to dobre
(Pre opravy veľkých trhlín zvážte umiestnenie jednej záplaty zvnútra a jednej zvonku)
v núdzi je možné použiť takmer okamžite s nižším tlakom, inak je lepšie počkať a po zhruba 8 hodinách môžeme kanoe opäť použiť

  • Certifikácia

    Certyfikaty

  • Zákaznicky servis

    • Ako nakupovať
    • Dodacie podmienky
    • Obchodné podmienky
    • Ochrana osobných údajov
    • Zásady používania súborov cookies
  • Doprava a platba

    • Cenník dodania
    • Ceny produktov
    • Možnosti platby
    • Bankové spojenie
  • Kontakt

    Milan Orto BOATS Slovakia

    Nešporova 2238/9   010 01 Žilina
    tel: +421 905 860 992

    mapa

eclny | created by  © Slv 2012 |
Copyright © 2012 eclny. Všetky práva vyhradené.-